Portal del Proveïdor
Proveïdors
Consultar les preguntes freqüents (FAQ)

A continuació trobarà la llista de les preguntes més freqüents sobre l'ús dels serveis que li oferim.

Si una vegada consultada aquesta FAQ no troba l'ajuda que necessita, no dubti de posar-se en contacte amb nosaltres. Contacte

FAQ

Què és el portal del proveïdor?

És un canal de comunicació que permet l'accés a determinada informació de la que disposa l'Ajuntament de Roses sobre vós o la vostra empresa, i a través del qual se us facilita la realització d'alguns tràmits.

A qui va dirigit?

Podran ser usuaris del Portal del Proveïdor:

  1. Persones físiques en el seu nom i representació
  2. Persones físiques en nom i representació d'una o vàries persones físiques
  3. Persones físiques en nom i representació d'una o vàries persones jurídiques

Quines consultes i tràmits es poden realitzar?

Vós, directament o com a representant d'una empresa, podreu realitzar els següents tràmits i consultes:

  1. Consultes dels justificants de despeses, així com dels diferents estats de tramitació, presentat a través del Registre Central de Factures d'aquest Ajuntament.
  2. Obtenció de còpia de la informació oferida sobre els seus justificants de despeses.
  3. Consultes sobre les dades que sobre vós o la vostra empresa disposa aquest ajuntament a la base de dades de comptabilitat.
  4. Sol·licitud de modificació de les dades que consten a la base de dades de comptabilitat, excepte el document identificatiu.
  5. Rebre informació que es consideri d'interès per a vós o la vostra empresa des del Portal del Proveïdor a través del correu electrònic designat per vós.

Per a què serveix el verificador de documents?

El verificador documental és un servei integrat a la plataforma amb l'objectiu que pogueu comprovar l'autenticitat d'un document obtingut a través d'aquest Portal.

Quin serà el mitjà preferent de comunicació?

El mitjà preferent designat, per tal que l'Ajuntament de Roses es comuniqui amb vós, és el correu electrònic que determineu a la sol·licitud d'alta, sense perjudici que l'Ajuntament consideri necessari la utilització d'un altre mitjà establert legalment.

He de comunicar el canvi de l'adreça del meu correu electrònic?

Si, caldrà que comuniqueu qualsevol canvi a la vostra adreça de correu electrònic.

(Veure FAQ La meva adreça de correu electrònic ha canviat. Què he de fer?)

Quan puc realitzar un tràmit o consulta a través del Portal del Proveïdor?

Podeu realitzar tràmits o consultes a través d'aquest Portal durant les 24 hores del dia, tots els dies de l'any.

Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i disposo de certificat digital?

Podeu fer-ho a través la pàgina de "Benvinguda".

Haureu d'indicar que posseiu el certificat digital, prement el botó "Certificat". Tot seguit haureu d'omplir aquelles dades que es requereixin al formulari, llegint i acceptant, en el seu cas, les condicions d'ús d'aquest Portal, firmar amb el vostre certificat digital la sol·licitud i enviar-la al Portal. Posteriorment rebreu, a la vostra adreça de correu, un resguard de la sol·licitud d'alta.

Quan aquest Ajuntament hagi resolt la vostra sol·licitud d'alta, rebreu, a l'adreça de correu especificada, la confirmació corresponent i podreu accedir a l'apartat "Tràmits més usuals"

Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i no disposo de certificat digital?

Podeu fer-ho a través la pàgina de "Benvinguda".

Haureu de seleccionar l'opció "registrar-se" i omplir les dades que apareguin al formulari, llegint i acceptant, en el seu cas, les condicions d'ús d'aquest Portal. Procedeixi a la sol·licitud d'alta i firmi-la mitjançant el correu electrònic especificat i la clau.

Rebreu a l'adreça de correu electrònic designat el resguard de la vostra sol·licitud d'alta.

Haureu de presentar al Registre General de Factures de l'Ajuntament de Roses, Pl. Catalunya, 12 CP 17480, la documentació exigida per a aquesta alta.

Quan l'administració hagi resolt la vostra alta, rebreu un correu amb la confirmació corresponent, podent accedir, des d'aquest moment, a l'apartat "Tràmits més usuals"

Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física que actua en nom i representació d'una o vàries persones jurídiques?

Haureu de seguir les passes següents:

  1. Sol·licitareu la vostra alta, ja sigui amb certificat digital (Veure FAQ Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i disposo de certificat digital?) o mitjançant usuari i clau amb la corresponent presentació de la documentació requerida(Veure FAQ Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i no disposo de certificat digital?)
  2. A l'opció "El meu perfil" cal fer clic a l'enllaç "gestionar" per poder sol·licitar l'associació de la persona jurídica i poder actuar com al seu representant. Després d'omplir les dades requerides, haureu de sol·licitar l'alta i esperar la resposta per part d'aquest Ajuntament per poder accedir al contingut de l'apartat. "Tràmits més usuals".

Haureu de presentar al Registre General de Factures de l'ajuntament de Roses, Pl. Catalunya, 12 C.P. 17480 la documentació exigida per aquesta alta.

Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física que actua en nom i representació d'una o vàries persones físiques?

Haureu de seguir les passes següents:

  1. Sol·licitareu la vostra alta, ja sigui amb certificat digital (Veure FAQ Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i disposo de certificat digital?) o mitjançant usuari i clau amb la corresponent presentació de la documentació requerida(Veure FAQ Com puc sol·licitar l'alta si sóc una persona física i no disposo de certificat digital?)
  2. A l'opció "El meu perfil" cal fer clic a l'enllaç "gestionar" per poder sol·licitar l'associació de la persona física i poder actuar com al seu representant. Després d'omplir les dades requerides, haureu de sol·licitar l'alta i esperar la resposta per part d'aquest Ajuntament per poder accedir al contingut de l'apartat. "Tràmits més usuals".

Haureu de presentar al Registre General de Factures de l'ajuntament de Roses, Pl. Catalunya, 12 C.P. 17480 la documentació exigida per aquesta alta.

On puc tornar a imprimir el meu resguard de la sol·licitud?

A l'apartat "Les meves sol·licituds" a "Opcions destacades".

A través de la lupa podreu accedir a "veure detall" respecte la sol·licitud seleccionada.

A l'apartat "Documentació adjunta" veureu l'enllaç al resum de la sol·licitud a través del qual podreu generar un document PDF amb el seu resum, el qual podreu imprimir.

Com puc saber l'estat de les meves sol·licituds?

Podeu consultar l'estat de les vostres sol·licituds a l'apartat "Les meves sol·licituds" a "Opcions destacades" i podreu seleccionar la cerca de la sol·licitud per data, situació i/o persona.

Quin significat tenen els diferents estats d'una sol·licitud?

  • Pendent: aquest estat es fa servir quan l'usuari del portal fa la petició per primera vegada o quan l'ha enviat corregida.
  • En Procés/Tramitant: una sol·licitud es troba en aquest estat quan s'està gestionant la seva acceptació per l'Ajuntament i encara no s'ha resolt.
  • Completat: aquest estat significa que la tramitació de la sol·licitud ha finalitzat.
  • Tornada: aquest estat es reflecteix quan l'Ajuntamenttorna a l'usuari una petició amb opció a ser completada o subsanada.
  • Cancel·lada: aquest estat apareix quan l'usuari ha cancel·lat la seva sol·licitud abans de ser resolta per l'Ajuntament. També apareixerá quan l'Ajuntament denegui la sol·licitud realitzada.

Quina documentació he de presentar si sol·licito l'accés com a persona física en el meu nom i representació a través del meu certificat digital prèviament aceptat per l'aplicació?

Cap.

Quins certificats accepta aquesta aplicació?

Els certificats amb els quals es pot accedir al Portal són:

  • Fábrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT)
  • DNI Electrònic (DNIe)
  • Autoritat de Certificació de la Comunitat Valenciana (ACCV)
  • Agència Catalana de Certificació (CatCert)
  • Empresa Basca de Certificats i Signatura Electrònica (ZENPE)
  • AC Camerfirma

Quina documentació he de presentar si sol·licito l'accés com a persona física en el meu nom representació sense certificat digital?

Original i còpia del NIF vigent.

Com puc sol·licitar la modificació de les meves dades personals o de la persona física o jurídica que represento respecte de les que consten a la base de dades de comptabilitat de l'Ajuntament de Roses?

Podreu fer-ho accedint a "Dades personals" dins de "Tràmits més usuals". Seleccioneu en el desplegable la persona objecte del canvi i feu clic a "Modificar dades". A continuació, especifiqueu les dades que desitgeu establir a la base de dades de comptabilitat de l'Ajuntament de Roses i feu clic a "Sol·licitar".

El sistema us demanarà confirmació de la sol·licitud de modificació de les vostres dades actualment disponibles a l'esmentada base de dades, advertint-vos que l'esmentat canvi no serà efectiu fins que sigui aprovat per aquest Ajuntament.

No recordo la clau d'accés al Portal del Proveïdor ni la resposta a la pregunta de seguretat. Com aconsegueixo una nova clau?

A través de la pàgina de "Benvinguda", tindreu la possibilitat d'obtenir una nova clau generada pel Portal.

Per fer-ho, premeu l'opció "No recorda la seva contrasenya? Podem enviar-li una de nova a la seva adreça de correu electrònic" i indiqueu l'adreça de correu electrònic; a continuació premeu el botó "Enviar clau".

El Portal del Proveïdor de l'Ajuntament de Roses us enviarà un correu electrònic comunicant-vos la nova clau.

No recordo la clau d'accés al Portal del Proveïdor pero sí recordo la resposta de seguretat. Com aconsegueixo una nova clau?

A través de la pàgina de "Benvinguda", tindreu la possibilitat d'obtenir una nueva clau generada pel Portal i designada per vós.

Per fer-ho, premeu a "establir una altra contrasenya" i indiqueu l'adreça de correu electrònic. Tot seguit, premeu el botó "Continuar". El sistema us demanarà que respongueu la seva pregunta de seguretat i indiqueu la nova clau d'accés.

Finalitat el procés, el sistema us informarà que la contrasenya ha estat modificada correctament.

Puc canviar la meva clau d'accés al Portal del Proveïdor o he de mantenir sempre la mateixa?

Podreu canviar la vostra clau en qualsevol moment.

Per fer-ho, i un cop hagueu accedit al Portal amb el vostre usuari i contrasenya, haureu de prémer a la pestanya "El meu perfil" on es mostraran les dades corresponents a la vostra sol·licitut d'alta. Al camp "Clau Accés", que es trobarà sense omplir, haureu d'indicar la nova clau i confirmar-la al camp següent "Confirmar clau". A continuació, premereu a "Modificar".

El sistema informarà que l'operació s'ha realitzat correctament i rebreu un correu de confirmació, advertint-vos que no es produirà el canvi fins que ho confirmeu a través de l'enllaç indicat al cos del correu, amb la finalitat de garantir la seguretat en el canvi de la vostra clau.

La meva adreça de correu electrònic ha canviat o vull establir-ne una altra com a mitjà de comunicació preferent. Què he defer?

Per fer-ho, haureu de seguir els següents punts:

  1. Premeu a la pestanya "El meu perfil" on us mostraran les dades corresponents a la vostra sol·licitut d'alta. Reemplaceu amb la nova adreça de correu electrònic la que trobareu als camps "Correu Electrònic" i "Confirmar Correu", després premeu "Modificar". El sistema us informarà que l'operació ha estat realitzada correctament i rebreu un correu de confirmació, advirtint-vos que no es produirà el canvi fins que el confirmeu a través de l'enllaç indicat al cos del missatge.
  2. Accedireu a "Dades personals" a l'apartat "Tràmits més habituals" i seleccionareu, al deplegable, la persona objecte del canvi prement "Modificar dades". A continuació, introduireu el correu electrònic que volgueu que consti a la base de dades de la comptabilitat de l'Ajuntament de Roses, prement a "Sol·licitar". El sistema us demanarà confirmació a la vostra sol·licitut de modificació de correu electrònic, advertint-vos que aquest canvi no serà efectiu fins que sigui aprovat des de l'Ajuntament. Finalment firmareu la sol·licitut per al seu enviament telemàtic.

Aquesta nova adreça serà el mitjà de comunicació preferent que utilizarà el Portal del Proveïdor amb vós.